Atradius Kódex služieb je náš prísľub Vám. Demonštruje náš záväzok poskytovania vysokej úrovne kvality komunikácie a služieb, podpory a poradenstva.
Venujeme sa poskytovaniu vysokej úrovne služieb vo všetkých oblastiach, ktorým sa venujeme. Je to náš záväzok k poskytovaným službám. Napĺňame tým každý aspekt nášho podnikania; školením našich zamestnancov a budovaním dobrých vzťahov s klientmi.
Zjednodušenie komunikácie
Náš tím account managerov a klientský servis sú vyškolení na zodpovedanie otázok a požiadaviek našich klientov promptne a efektívne. Tam, kde je to možné Vám poskytneme lokálny kontakt.
Pravidelne kontrolujeme a vyhodnocujeme našu komunikáciu, aby sme udržiavali naše vysoké štandardy. Rovnako by sme boli vďační, ak by ste nám poskytli Vašu spätnú väzbu ohľadom Vašich skúseností. Vaša spätná väzba nám umožní zlepšovať sa, preto si vážime, ak nám zašlete Vaše postrehy.
Zjednodušenie zmluvnej administratívy
Poskytujeme vedenie a podporu od zmluvnej administratívy až po prístup a používanie našich online systémov, ako sú Atradius Atrium a Atradius Insights.
Pracujeme na znižovanie administratívnych povinností vyplývajúcich z Vašej zmluvy na minimum a v prípade prolongácie sa uistíme, že proces bol jasný a dokumentácia Vám bola zaslaná včas.
Na každej faktúre, ktorú Vám zašleme bude jasne uvedená jej splatnosť, fakturovaná služba a kým bola služba dodaná.
Spolupráca ohľadom Kreditných limitov
Zaväzujeme sa Vám dodávať na čas Rozhodnutia o Kreditných limitoch a informovať Vás počas ich spracovávania žiadosti.
Tam, kde je to potrebné zapájame do spracovania Vašej žiadosti o Kreditný limit aj Vás, aby sme obdržali informácie o Vašich odberateľoch a zobrali do úvahy Vašu obchodnú skúsenosť s nimi. Tam kde je to možné, vieme poskytnúť rating poistených odberateľov, aby sme podporili Vaše procesy riadenia rizík. V prípade, ak je potrebné zníženie alebo zrušenie Kreditného limitu, budeme sa snažiť poskytnúť dostatočnú oznamovaciu dobu o jeho rušení/znížení s dostatočným časovým predstihom, aby ste si vedeli zariadiť alternatívne obchodné plány (s výnimkou mimoriadnych okolností).
Nedávame sľuby, ktoré nevieme dodržať a náš transparentný odvolávací proces bol pripravený, aby Vám pomohol, v prípade, ak si želáte prehodnotiť rozhodnutie.
Poskytovanie služieb v rámci likvidácie poistných plnení, vymáhania pohľadávky a odškodnenia
Poskytujeme Vám sprievodcu ako nahlásiť poistnú udalosť ako aj informovať nás ohľadom nezaplatených faktúr.
Aktívne s Vami spolupracujeme počas likvidácie poistnej udalosti a vymáhania pohľadávky, poskytovaním aktuálnych informácií ohľadom prípadu, s odsúhlasením si spôsobu vymáhania a s čo najskorším zabezpečením úhrady.
V prípade, ak nie je možné preplatiť poistnú udalosť alebo zaplatiť ju v plnej výške, obdržíte jasné vysvetlenie s dôvodmi ako aj právo na odvolanie.
Budovanie vzťahov s klientmi
Veríme, že Vám môžeme poskytnúť najvyššiu kvalitu a podporu porozumením Vášho podnikania, vrátane Vašej stratégie a trhu. Naši vysoko školení zamestnanci sú špecialistami vo svojom a Vašom poli pôsobenia, podporovaní programom na udržiavanie profesionálneho rozvoja.
Kontaktujte nás
Ak máte akýkoľvek problém, prosím, kontaktujte Vášho príslušného account managera. Alternatívne môžete kontaktovať našu centrálu na:
Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros
David Ricardostraat 1
1066 JS Amsterdam
The Netherlands
Tel.: +31 20 553 3355
Alebo nájdite kontaktné detaily pre všetky pobočky tu.