Zmena krajiny
Ak chcete zobraziť obsah špecifický pre vašu krajinu alebo oblasť, vyberte si inú krajinu alebo oblasť.
Vyberte svoj jazyk

Vedenie a správa


Prostredníctvom Zásad vedenia a správy spoločnosti, Charty zákazníckych služieb, investíciou do inovácií sme viazaní k tomu, aby sme viedli našich zamestnancov k zlepšovaniu našich produktov.

Zásady vedenia a správy


Atradius považuje dobré vedenie a správu spoločnosti za významnú. Zásady vedenia a správy spoločnosti, ktoré vydala Holandská asociácia poisťovateľov, stanovuje princípy pre holandské poisťovne a sú zamerané na vedenie a správu spoločnosti, riadenie rizík, audit a na spôsoby odmeňovania zamestnancov v spoločnosti. Tieto Zásady prijala za svoje aj spoločnosť Atradius a aplikuje ich vo svojej spoločnosti. Predstavenstvo spoločnosti Atradius podpísalo Vyhlásenie o dodržiavaní zásad morálneho a etického správania v spoločnosti.

Vedenie zamerané na klientov


Srdcom nášho podnikania je orientácia na klientov. Sme hrdí na to, že sme vedúcou spoločnosťou v tejto oblasti. Patríme medzi prvé spoločnosti, ktoré zaviedli globálne služby orientované pre unikátne potreby nadnárodných spoločností.

Dnes je naše sústredenie na klienta viditeľné v Charte zákazníckych služieb, kde sa zaväzujeme, že budeme našim klientom poskytovať služby a spätnú väzbu na najvyššej úrovni.

Našou kľúčovou stratégiou je orientácia na klientov. Medzi naše strategické ciele patrí snaha o vytvorenie udržateľného rastu predaja a ziskov. Koniec koncov veríme tomu, že budeme úspešní len vtedy, ak aj naši klienti a akcionári budú úspešní. Preto sa snažíme, aby sme dosiahli tieto ciele najmä tým, že našim klientom a akcionárom poskytneme naše najlepšie služby a podporu.

"Som veľmi rád, že nás Atradius zapojil, ako svojho klienta, do vývoja tohto nástroja. Častokrát nám stačí vedieť, na ktorých päť či desať percent informáci..."
image
Arne Anotonsson, Globálny úverový riaditeľ, skupina Electrolux

Vedenie zamerané na inovácie


Naše odhodlanie vyvíjať iba tie najlepšie nástroje zostavené pre podporu našich klientov z nás robí svetových predstaviteľov v oblasti poistenia pohľadávok. Náš záväzok k inováciám je kľúčovou oblasťou našej akčnej stratégie. Náš posledný nástroj, Atradius Insights, stanovuje nový štandard úverového poistenia v oblasti riadenia pohľadávok.

Atradius chce ísť nad rámec klasického poistenia pohľadávok. Chceme poskytnúť našim klientom pohľad na ich riziká. Tento dômyselný online nástroj, Atradius Insights, umožňuje našim klientom identifikovať ich súčasné a budúce riziká a sledovať správanie ich portfólia. Na tento účel, môžu klienti analyzovať svoje portfólio do najväčších detailov. Aplikácia umožňuje vhodne nastavovať voľbu jednotlivých filtrov, alebo možnosť exportovať výberové dáta..

Špeciálne nástroje majú schopnosť zobraziť všetky rozhodnutia o Kreditných limitoch vystavených za zvolené časové obdobie, rozložených v rámci Vašich ratingových skupín. Tiež Vám poskytnú prehľad o každom Kreditnom rozhodnutí, ktoré vyprší, alebo ktoré bude zrušené počas nasledujúcich 12 mesiacov.

"Atradius predstavuje oveľa viac než len poistenie. Budujeme osobné vzťahy s našimi klientmi a s ich odberateľmi, aby sme lepšie pochopili ich podnikanie a po..."
image
David Capdevila, Výkonný riaditeľ

Vedúce hlasy v našom predstavenstve

Členstvo v našom predstavenstve je dobrým príkladom nášho medzinárodného zamerania v Atradius. Našich päť najvyšších členov predstavenstva je španielskej, holandskej, nemeckej, francúzskej a britskej národnosti.
Medzi svojimi rovesníkmi sú uznávaní ako vodcovské osobnosti v obore poistenia pohľadávok a ich obchodné skúsenosti, od prvotného prejednávania a porozumenie obchodu až po konečné a detailné riešenie, sú veľmi rozsiahle.

Ciele a stratégia

Základom našej stratégie je túžba zaistiť trvalý chod podnikania s udržateľným rastom príjmov a s bezpečným, stabilným zvyšovaním ziskov, čo dokonale zodpovedá potrebám našich akcionárov a klientov, bez ohľadu na veľkosť alebo rozsah ich podnikania.

Našu činnosť zameriavame na poistenie pohľadávok a na poskytovanie služieb súvisiacich s riadením rizík, ako napríklad vymáhanie alebo inkaso pohľadávok. V rámci toho, je naším cieľom expandovať do troch hlavných oblastí:

Okrem sústredenia sa na klientov a nášho záväzku k inováciám je našou ďalší stratégiou tiež posilnenie našej konkurenčnej pozície a zníženie nestálosti ziskovosti tým, že maximalizujeme efektívnosti nákladov.

Súvisiace dokumenty
Related Documents
governance-principles-2015.
130 KB PDF